E-shop Lidlu se už vzpamatoval z náporu zákazníků, zpočátku haproval

Německý obchodní řetězec nabízí svou online verzi pro všechny. Zájem zákazníků byl tak velký, že jeho funkčnost zpočátku haprovala. Na české e-commerce scéně je živo. Obchodní řetězec Lidl spustil svou online verzi. Podnikatel.cz jej vyzkoušel v testovacím režimu, když se mu podařilo zjistit přístupová hesla. V tuto chvíli je e-shopu Lidlu zpřístupněn pro všechny bez výjimky. Začátky ostrého startu byly ale s komplikacemi, e-shop nezvládal nápor zájmu zákazníků. Zboží je možné objednat ještě předtím, než bude vůbec součástí nabídky na kamenném obchodě. Zda se německým řetězcem při založení e-shopu nechat inspirovat, či naopak, posuďte sami. Vyzkoušeli jsme Lidl e-shop. Je přehledný a návykový. / číst více /