Napovíme, jak netradičně propagovat řemesla i firmu

[5 minut čtení] Jak na marketing a propagaci, když máte specifický obor, který není úplně líbivý a oblíbený v očích veřejnosti? Přinášíme vám zajímavé tipy z praxe. Poslední dobou se hodně řeší, že chybí odborníci z řad různých řemeslníků, protože na odborných učilištích je málo studentů. A ti, kteří je dostudují, z daných oborů stejně odcházejí. Když se lidé v 15 letech rozhodují, co dál dělat, řemeslo pro ně v dnešní době bohužel není jasná volba. Jiné obory zkrátka táhnou více. Je to samozřejmě škoda a do budoucna možná i velký problém, upozorňuje Jirka Malý z agentury KNOW HOW solutions s.r.o. Nejen proto je důležité se nad tímto problémem zamyslet a ideálně propagaci udělat tak, aby byla zaměřena jak na řemeslo, tak i samotnou firmu. / číst více /